Navrhli jsme kreativní řešení pro Cinema City "levná neděle". Klient si vybral koncept 60ka v kině, který vystihoval podstatu akce - tedy možnost návštěvy kina Cinema City za zvýhodněné vstupné. 60ka se stala hlavním hrdinou v klíčových vizuálech, ale i ve spotu, kde se objevuje ve střihu jednotlivých upoutávek z aktuální nabídky. Komunikační koncept byl použit v České republice i na Slovensku.
Jak nejlépe znázornit zvýhodněné vstupné v Cinema City? Ukážeme nejvýhodnější cenu v prostředí kina - jasný a úderný vizuál, nad kterým není třeba přemýšlet. V neděli to prostě máte za 60 Kč.
V naši režii byla příprava scénáře, animatiku, 3D modeling a závěrečná postprodukce. V příběhu jsme pracovali s informací, že ceny v Cinema City letí dolů. 60ka se objevuje v záběrech filmů, které bylo třeba propagovat. Spot bylo možné shlédnout na plátnech kina, YouTube a Digiboardech.